Velký duchovní zážitek aneb primice Tomáše Enderleho

27.10.2014 07:59

Velký duchovní zážitek
Tak by se dala nazvat sobotní primice Tomáše Endrleho. Před odjezdem do Nížkova jsem připravil všechny potřebné věci a po naložení do auta jsme mohli vyrazit. Cesta ubíhala celkem rychle. Když jsme přijeli na místo činu. tak jsme zaparkovali těsně před bránou kostela. Jelikož jsme přijeli jako první, potřebnou aparaturu jsme složili na zem a náš řidič jel zaparkovat. Po příchodu všech ostatních k bráně za námi přišel Tomáš Endrle se svými spolubratry.
Když jsem šel do kostela na kůr, viděl jsem nad schody uviděl nápis: Vstup pouze s rodiči.
Prvně jsem se zdrahal tam jít, ale nakonec jsem šel. Po krátké modlitbě jsme začali vybalovat. Jelikož hraji na basu, začal jsem si ji též vybalovat. Když jsem vytáhl ladičku a zkoušel ji zapnout, odmítla mě poslechnout. Po delším domlouvání si přece jenom dala říct a basu mě pěkně naladila.
První písničku jsme hráli k evangeliu, myslím si, že se nám povedla. Druhá byla k obětování: Přijmi pane, následovala píseň Zde jsem a Salve Regina.
Myslím si, že jsme celou mši zahráli vcelku dobře a budu se těšit na další vystoupení.
Basák